Karina Hertel
Karina Hertel od 20 lat związana z mediami. W latach 2004-2015 z wydawnictwem Marquard Media Polska. W kolejnych latach pełniła rolę dyrektora zarządzającego segmentem Lifestyle i Kultura w Grupie Onet-RASP. Doświadczenie, wiedza i intuicja w zakresie trendów i zachowań społecznych pomagają jej dostarczać klientom skuteczne rozwiązania marketingowe.
W 2019 roku założyła agencję marketingu influencerskiego BrandLift opartą na autorskiej technologii, która pozwala w czasie rzeczywistym kontrolować i optymalizować kampanie. Z usług BrandLift korzystają najbardziej wymagający Klienci.
Od 2023 roku współtworzy Agencję SpakryB, pełniąc rolę CEO. Firma tworzy nadcontentu, czyli angażujące treści do social mediów „pod algorytmy i SEO”, oraz zapewnia organiczną ich dystrybucję przy wykorzystaniu stworzonej technologii.
Karina Hertel jest również prezesem Fundacji „Serce dla Serc”, która zajmuje się wspieraniem nauki, środowisk medycznych a w szczególności pacjentów. Fundacja działa przy Szpitalach Uniwersyteckich.
Motto: „Lubię życie z ludźmi. Dbam, żeby było ono ładne …i działam, bo nie ma czasu do stracenia”