Fundusze Eropejskie dla Nowoczesnej Gospodarki
Dariusz Maciołek

Dariusz Maciołek

CMO&CXO w Banku BNP Paribas, prezes POR

Dariusz Maciołek, od siedmiu lat Chief Marketing Officer w Banku BNP Paribas. W styczniu 2025 roku objął też stanowisko Chief Experience Officer, zasiada również w zarządzie Fundacji BNP Paribas. Od ponad dwóch lat związany z Polską Organizacją Reklamodawców, a od czerwca 2025 r. w roli prezesa. Od lipca br. stoi na czele Związku Komunikacji Marketingowej. Wcześniej był Dyrektorem Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Aviva Polska. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarach strategii marketingowej, sponsoringu, komunikacji i mediów społecznościowych, zdobyte zarówno w sektorze finansowym (PZU, Rabobank, Provident), jak i energetycznym (PGE Polska Grupa Energetyczna).
Za swoje osiągnięcia w branży otrzymał liczne prestiżowe nagrody, w tym tytuł CMO of the Year przyznany przez Media & Marketing Polska, AD Marketer of the Year w konkursie AD WO/MAN of the Year 2020, tytuł Marketer Roku 2022 w prestiżowym konkursie branży eventowej MP Power oraz pierwsze miejsce w rankingu TOP 50 CMO w Polsce w 2023 roku. Pod jego kierownictwem kampanie Banku BNP Paribas zdobyły siedem nagród Cannes Lions, w tym Titanium oraz Grand Prix Glass, a w 2024 roku kampania #WPŁYWOWI otrzymała 11 nagród Klubu Twórców Reklamy.