Magdalena Szmidt
Absolwentka Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Łódzkim. Miała być dyplomatką, tymczasem od kilkunastu lat razem z MOSQI.TO sprzedaje pomysły i ciągle wierzy, że bycie kreatywnym ma sens. Od 2024 wykładowczyni na Wydziale Organizacji Sztuki Filmowej w Łódzkiej Szkole Filmowej. Na swoim koncie ma kilka brawurowych kampanii marketingowych. W ostatnich latach docenia komunikację wewnętrzną, która w porównaniu z tradycyjnymi kampaniami, daje dużo więcej swobody, a swoboda w działaniu i myśleniu, to coś co bardzo sobie ceni.
Kilkukrotna członkini jury MIXXów, Golden Arrow czy innych konkursów branżowych. Od 2020 członki Sektorowe Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
Prywatnie, do niedawna lubiła pływać po zimnych wodach Morza Północnego i Oceanu Arktycznego, ale podczas wyprawy na Spitsbergen trochę przymarzła i usiłuje odtajać ucząc się dendrologii i arborystyki .
Nie je mięsa, nie publikuje w mediach społecznościowych, które według niej, już dawno straciły swój czar.